Lag deg et flott og fargerikt 2014!!

Tusen takk for et herlig 2013!

Over 725 personer har hørt om stjernebriller, sett meg spise sitron og hørt om 2 kg lykke, 4 liter glede og 5 liter  suksess gjennom  foredrag, kurs, seminar og coaching i året som har gått. Det er dere som inspirerer meg  til å stå på for det jeg brenner for. Begeistringen  det å forstå at vi selv har ansvar for eget liv. Det at vi selv kan ta ansvar å lage oss gode dager.

Jeg er både stolt og ydmyk for alt jeg har klart å gjennomføre i året som har gått.  Men hadde aldri klart dette uten dere som på hver deres måte har heiet meg frem, med tilbakemeldinger, heiarop, deltagelse på mine arrangementer og at dere har fortalt andre om meg. Tusen tusen takk.

Nå nærmer det seg slutten på 2013 og jeg sitter her med min lille vareopptelling, Hva var super bra, hva var bra, hva vil jeg ha mindre av i 2014 og hvordan skal jeg klare å gå for seier i eget liv også dette året.
Jeg vil lage meg et flott og fargerikt 2014!!

2013-12-31 15.31.06

Ved å ha rett fokus, gode tanker og en herlig og smårar indre dialog, er det blitt enklere for meg å tørre å gå for seier i eget liv. Er det noe jeg har lært dette året så er det for å sitere Ludvik i Flåklypa

” det er itte alt som jeg tror er farlig , som er farlig

Anja Hammerseng – Edin lærte meg for noen år siden at det er viktig å tørre og sprenge grenser. Det er en setning jeg er blitt glad i . Hvilken grense  vil jeg sprenge i dag!

Hvordan er det med deg, har du hatt noen vareopptelling i eget liv? 
Vet du hva du vil ha mer av i 2014 ? 
Har du tenkt noe på hvordan du skal få dine 2kg Lykke  4 liter Glede
og 5 liter med suksess?

Bruk litt tid i starten av året og drøm deg bort, se for deg hvordan du virkelig ønsker å ha det fremover. Lag deg et flott og fargerikt bilde av din fremtid.  Jo klarer ditt fremtids bilde er jo enklere er det å sette i gang med riktig strategi for å komme seg dit. Har du masse nye aktiviteter du ønsker å sette i gang med for å lage deg selv et fantastisk år, så husk at vi har fremdeles bare 24 timer til rådighet hver dag.  Hver dag får du 1440 nye minutter til rådighet. Bruk disse, lag deg et flott liv.

Det blir sagt at det du fokuserer 20% på får du 80 % av.  Hvor skal ditt fokus være i 2014.

Husk å ta et stort hopp inn i det nye året, så slipper du å bli sittende igjen i det gamle 🙂

Jeg ønsker dere alle et riktig godt og fargerikt nytt år.