Like flott og sexy i dag også Vibeke!!

Hvor flink er du til å snakke pent til deg selv om morgen?  Tenker du noen gang på om du står opp med riktig fot. Mulig jeg har blitt superbra på å hjernevaske meg selv, men det funker!!   Jeg er glad i, og  trives utrolig godt  med personen jeg skal tilbringe resten av mitt liv med!!!

Hvem er denne personen? Ja , helt riktig meg selv.  Endelig føler jeg at jeg er på rett plass , trives med den jeg er og våkner faktisk med et godt boblende humør hver eneste dag!  Hvordan er dette mulig? Jeg har lest, lært og prøvd ut det andre suksessfulle personer gjør for å lykkes. Gjennom mentaltrener og forfatter Frank Beck har jeg lært meg at «det er meg det kommer an på»  Det er mine tanker og min indre dialog som påvirker meg i alle mine valg,og hvordan jeg ønsker å ha det i hverdagen.  Jeg har sluttet med å la meg irritere, eller  å bli sint på . Det er bare jeg som merker om jeg blir sint eller irritert. Den andre personen merker ingenting, mens jeg mister både styrke og fokus ved å gå rundt i en dårlig tilstand.Mulig jeg gjør mye rart i min hverdag , men dette fungerer veldig bra for meg

Lag Deg En Herlig Dag

Det første jeg gjør hver morgen er å tenke noen gode tanker og ser for meg hvordan jeg kan lage meg en god dag. Så «spretter » jeg opp,  møter meg selv i ett STORT  speil, strekker opp armene og sier »  Yess, like flott og sexy i dag også Vibeke»  Deretter ut på kjøkkenet og danser til Happy og Optimist, mens jeg venter på kaffemaskinen. Ja dette gjør jeg hver eneste dag. mulig du tenker at jeg er litt små rar, men dette gir meg glede og energi. Deretter nyter jeg kaffe til resten av sangene du ser på listen. Sang Spor 01 er Gabriellas sang fra filmen  Så som i himmelen. Hvor hun synger »  Jag vil leva lycklig for at jag er jag!  Jag har fått en stund her på jorden, det er nu som livet er mitt….

Så går jeg ut, og lager meg en HERLIG DAG.

Vil du lære mer om hvordan du kan programmere deg selv til mer suksess i hverdagen så er jeg på Nordstrandhuset 22 januar kl1825. Du finner mer info her